ANNONS
ANNONS
ving-grancanaria

Små saker gör skillnad – här Vings nya reklam

I dag lanserar resebyrån sin sommarresekampanj.

717

Kampanjen är framtagen i samarbete med bolagets nya byrå Åkestam Holst. Det rapporterar Resumé.

Kampanjen heter ”Små saker gör stor skillnad”, och ska gå mellan december och mars nästa år. Fokus ligger på att väcka reslusten hos svenskarna.

ANNONS
ANNONS

”Att bara visa upp alla detaljer blir inte så dramaturgiskt intressant. Så vi hittade ett sätta att ställa detaljerna mot någonting annat för att skapa kontraster. Som åskådare möts vi av en storslagen händelse/bild i förgrunden, men vårt egentliga fokus handlar förstås om den noga genomtänkta detaljen i bakgrunden”, säger Jessica Morales, projektledare Åkestam Holst, i ett pressmeddelande.

Till kampanjen har fyra tv-filmer och åtta kortfilmer till sociala medier producerats. Platsen är Gran Canaria.

I oktober gick norska miljardären Petter Stordalens bolag Strawberry Group in som ägare av Ving tillsammans med Altor och TDR Capital. Detta efter att tidigare ägaren Thomas Cook gått i konkurs.

ANNONS
I denna artikel

ANNONS
ANNONS